Delivery & Return

Free delivery available on 1000s of products over $100. Choose a specific delivery date & time that suits you for an additional fee.

Regulamin serwisowy

Regulamin świadczenia usług przez Best Mobile Edyta Hertel



1. Definicje

Ilekroć jest mowa o:

1.1. „Regulaminie” – należy przez to rozumieć niniejszy regulamin;

1.2. „Best Mobile” – należy przez to rozumieć działalność gospodarczą prowadzoną przez Edytę Hertel pod nazwą Best Mobile Edyta Hertel z siedzibą w Szczecinie, pod adresem ul. Ks. Hugona Kołłątaja 1, 71-525 Szczecin, identyfikującą się numerami, NIP: 8513276266 i REGON: 522423104;

1.3. „Kliencie” – należy przez to rozumieć podmioty, będące zarówno przedsiębiorcami w rozumieniu art. 4 ustawy Prawo Przedsiębiorców z dnia 6 marca 2018 r. (Dz.U. z 2021 r. poz. 162 ), jak również konsumentami w rozumieniu art. 22(1 )Kodeksu Cywilnego;

1.4. „Konsumencie” – należy przez to rozumieć Klienta, będącego osobą fizyczną, dokonującą z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową, w rozumieniu art. 22(1) Kodeksu Cywilnego.

1.5. „Umowie” – należy przez to rozumieć umowę zawartą pomiędzy Best Mobile, a Klientem, której przedmiotem jest w szczególności świadczenie przez Best Mobile usług lub realizacja umowy o dzieło, o treści według uzgodnień Stron;

1.6. „Serwisie” – należy rozumieć miejsce, w którym Best Mobile realizuje Umowę na

rzecz Klienta, znajdujące się pod adresem: ul. Ks. Hugona Kołłątaja 1, 71-525

Szczecin;

1.7. „Stronach” – należy rozumieć Best Mobile oraz Klienta;

1.8. „Urządzeniu” – należy przez to rozumieć urządzenie elektroniczne dostarczone Best Mobile przez Klienta w celu jego naprawy bądź diagnostyki stanowiące przedmiot realizacji Umowy;

1.9. „Wynagrodzeniu” – należy przez to rozumieć wynagrodzenie należne Best Mobile od Klienta na podstawie Umowy i na zasadach w niej określonych;

1.10. „Zleceniu” – należy przez to rozumieć zlecenie realizacji przez Best Mobile określonych usług lub wykonania określonego dzieła, złożone przez Klienta;

1.11. „RODO” - należy przez to rozumieć Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).

2. Postanowienia ogólne

2.1. Regulamin określa zasady wykonywania przez Best Mobile Umów na rzecz Klientów.

2.2. Regulamin może zostać pobrany pod następującym adresem:

https://...........................

2.3. Regulamin stanowi integralną część Umowy. W przypadku rozbieżności pomiędzy treścią Regulaminu, a treścią Umowy, przeważające znaczenie mają zapisy Umowy (w tym zaakceptowanego przez Klienta Zlecenia).

2.4. Z chwilą zawarcia Umowy Klient oświadcza, że posiada tytuł prawny do Urządzenia, w szczególności jest uprawniony do zawarcia Umowy i ponosi odpowiedzialność za to, że żaden podmiot trzeci nie będzie kierował do Best Mobile roszczenia o wydanie urządzenia lub innych roszczeń związanych z posiadaniem Urządzenia, a w przypadku skierowania takich roszczeń, zobowiązuje się je zaspokoić w całości, lub naprawić szkodę Best Mobile wynikającą z zaspokojenia roszczeń osób trzecich.

3. Zawarcie Umowy

3.1. Umowa zawierana jest pomiędzy Klientem, a Best Mobile na zasadach opisanych

poniżej:

3.1.1. Klient przedstawia Best Mobile ogólny problem związany z Urządzeniem, na podstawie którego Best Mobile przygotowuje wzór Zlecenia, który stanowi ofertę zawarcia Umowy, w rozumieniu art. 66 § 1 Kodeksu cywilnego;

3.1.2. Zlecenie może dotyczyć wykonania określonej naprawy, przeprowadzenia diagnostyki w celu wykrycia usterki Urządzenia, jak również diagnostyki z wykonaniem niezbędnych napraw do ustalonej w zleceniu kwoty, w zależności od ustaleń Stron;

3.1.3. Wzór Zlecenia zawiera wysokość Wynagrodzenia, szacowany czas wykonania umowy oraz zakres naprawy/diagnostyki.

3.1.4. Klient poprzez uzupełnienie, podpisanie i przekazanie Best Mobile zlecenia na realizację Umowy, zgodnie z przekazanym wzorem, przyjmuje ofertę.

3.1.5. Akceptacja warunków Regulaminu jest dokonywana przez Klienta poprzez złożenie oświadczenia o zapoznaniu się z treścią Regulaminu i wyrażeniu zgody na zawarte w nim postanowienia w treści Zlecenia;

3.1.6. Umowa o treści zgodnej z Regulaminem oraz Zleceniem zostaje zawarta z chwilą podpisania przez Klienta Zlecenia i przekazania go Best Mobile.

3.2. Umowa zostaje zawarta na czas realizacji zobowiązań z niej wynikających. Czas realizacji umowy przez Best Mobile może zostać wydłużony, w przypadku konieczności oczekiwania przez Serwis na części zamienne, niezbędne do wykonania umowy. Czas realizacji umowy podany we wzorze zlecenia jest czasem przewidywanym. Best Mobile nie odpowiada za niedotrzymanie przewidywanego terminu, z przyczyn niezależnych od Best Mobile.

3.3. W przypadku złożenia przez Klienta Zlecenia, którego przedmiotem jest wykonanie wyłącznie diagnostyki Urządzenia, wykonanie wskazanych w ramach diagnostyki napraw, dokonuje się na podstawie aneksu do zlecenia, zawartego w formie potwierdzonej pismem, w szczególności poprzez zaakceptowanie treści aneksu nadesłanej przez Best Mobile we wskazany w Zleceniu sposób kontaktu. Aneks do Zlecenia wskazuje wysokość Wynagrodzenia, szacowany czas wykonania umowy oraz zakres naprawy. Brak reakcji na przesłany wzór aneksu w ciągu 72 godzin od jego przesłania, traktowany jest jako odmowa aneksowania umowy. Podjęcie przez Klienta decyzji o zaniechaniu naprawy Urządzenia po przeprowadzeniu jego diagnostyki nie uprawnia Klienta do odmowy zapłaty ustalonego w Zleceniu Wynagrodzenia za przeprowadzoną diagnostykę.

4. Warunki realizacji zobowiązań z Umowy

4.1. Umowa realizowana jest w Serwisie chyba, że co innego zostanie ustalone pomiędzy Stronami bądź jest to konieczne dla prawidłowej realizacji Umowy. Serwis jest czynny w godzinach 9:00 – 15:00 w dni powszednie i w godzinach 9:00 – 12:00 w soboty.

4.2. W związku z realizacją Umowy, Klient pozostawia Urządzenie do dyspozycji Best

Mobile.

4.3.1. Przyjmowanie i wydawanie Urządzenia w celu realizacji Umowy, z zastrzeżeniem umów zawieranych za pośrednictwem urządzeń umożliwiających kontaktowanie się na odległość, odbywa się w dni powszednie w godzinach 9:30 – 17:45. Po wcześniejszym uzgodnieniu pomiędzy Stronami istnieje również możliwość przyjęcia bądź wydania Urządzenia w innych dniach lub godzinach.

4.3.2. Przyjmowanie Urządzeń odbywa się w każdym z punktów handlowych należących do Best Mobile, których lista dostępna jest na stronie www.lombardszczecin.pl w godzinach pracy tych punktów.

4.3.3. Klient, który pozostawia Urządzenie w Serwisie w celu realizacji Umowy, zobowiązany jest poinformować pracownika przyjmującego o wszelkich uszkodzeniach Urządzenia, tj. otarcia, rysy, wgniecenia lub uszkodzenia wnętrza Urządzenia. Przy przyjęciu Urządzenia Strony dokumentują stan Urządzenia.

4.3.4. Klient zobowiązany jest do dostarczenia Urządzenia w celu realizacji Umowy bez karty SIM, pamięci oraz innych elementów, które nie są niezbędne do wykonania usługi chyba, że strony poczynią odmienne ustalenia. Best Mobile nie odpowiada za dostarczone z uchybieniem niniejszego punktu akcesoria (kartę SIM, etui, protektory, nośniki danych itp. ).

4.3.5. Z uwagi na okoliczność, iż niektóre z procedur naprawy wymagają przywrócenia ustawień fabrycznych Urządzenia, Best Mobile nie odpowiada za nienaruszalność danych zapisanych w pamięci urządzenia i utratę zainstalowanego w nim oprogramowania, jak również za pozostawioną kartę pamięci, kartę SIM.

      1. Best Mobile nie odpowiada za utratę praw związanych z urządzeniem, w związku ze zleconą przez Klienta usługą, skutkującą ingerencją Serwisu wewnątrz urządzenia. Best Mobile zastrzega sobie możliwość usunięcia plomb gwarancyjnych, elementów ochronnych na płycie głównej oraz innych elementów, których nieusunięcie uniemożliwiałoby zrealizowanie usługi.

      1. Best Mobile nie ma obowiązku zwracania uszkodzonych elementów, wymontowanych z urządzenia podczas realizacji umowy oraz ich przechowywania. Klient zobowiązany jest do wyraźnego wskazania, iż żąda zwrotu elementów uszkodzonych podczas składania zlecenia oraz zabrania ich przy odbiorze urządzenia. Elementy uszkodzone, niezabrane przez Klienta, będą utylizowane lub poddawane recyklingowi.

      1. Best Mobile zastrzega sobie prawo do odmowy zwrotu elementów uszkodzonych, w szczególności elementów, których wymontowanie w całości z urządzenia jest niemożliwe lub umowa handlowa z dystrybutorem wymaga od Best Mobile zwrot uszkodzonego elementu.

      1. Best Mobile ma prawo do zwrócenia urządzenia w stanie gorszym niż dostarczono, w przypadku ciężkich uszkodzeń np. po ingerencji cieczy, gdzie postępująca korozja w czasie, może powodować degradację elementów elektronicznych, tym samym pogarszając stan urządzenia, niezależnie od czynności podejmowanych przez Serwis.

      1. Best Mobile nie odpowiada za szkody wynikające z realizacji zlecenia, będące następstwem decyzji producenta, zmian programowych i w związku z nimi ograniczeń w funkcjonalności i możliwości działania urządzenia, które to zmiany nastąpiły już po wykonaniu zlecenia naprawy.

      1. W godzinach pracy Serwisu, określonych w pkt 4.1. Klient może uzyskać informację na temat przebiegu realizacji Umowy, osobiście bądź telefonicznie.

4.3.12. O zakończeniu realizacji Umowy, Best Mobile powiadamia Klienta za pośrednictwem wiadomości SMS lub poczty elektronicznej.

4.3.13. Klient jest zobowiązany odebrać Urządzenie z Serwisu najpóźniej po 5 dniach roboczych od daty otrzymania powiadomienia o zakończeniu realizacji Umowy.

4.3.14. W przypadku pozostawania w opóźnieniu przez Klienta z odbiorem Urządzenia w stosunku do terminu określonego w pkt 4.3.8. Best Mobile uprawnione jest do naliczania i pobierania opłaty za przechowanie Urządzenia w wysokości 12.30 zł z VAT za każdy dzień przechowania.  

4.3.15. Nieodebranie Urządzenia w ciągu trzech miesięcy od daty zakończenia naprawy zgodnie z art. 180 K.C. w związku z art. 60 K.C., traktowane jest jako chęć wyzbycia się własności Urządzenia przez Klienta.

4.3.16. Przed dokonaniem odbioru Urządzenie jest przy uczestnictwie Klienta kontrolowane i sprawdzane pod kątem skuteczności wykonanej usługi. Klient podczas sprawdzania Urządzenia zobowiązany jest zgłosić Best Mobile wszelkie wykryte wady i usterki. Niezgłoszenie takich wad i usterek przez Klienta niebędącego Konsumentem w czasie, o którym mowa w zdaniu poprzedzającym, pozbawia go prawa do powołania się na nie na późniejszym etapie.

Zawieranie umów na odległość

4.4. Za pośrednictwem formularza zgłoszeniowego dostępnego na stronie internetowej pod adresem https://..........................., Klient może zgłosić żądanej naprawy lub diagnostyki.

4.4.1. Przedstawiciel Best Mobile w reakcji na zgłoszenie skontaktuje się z Klientem w celu ustalenia szczegółów oferty Best Mobile i przygotowania wzoru zlecenia. Wzór zlecenia przesłany zostanie Klientowi i stanowił będzie ofertę handlową, którą Best Mobile będzie związany przez 72 godziny od daty przesłania wzoru Zlecenia. Z chwilą przesłania przez Klienta do Best Mobile akceptacji wzoru zlecenia, zawarta zostaje umowa pomiędzy stronami, o treści wynikającej z treści zlecenia i postanowień niniejszego Regulaminu.

4.4.2. Termin realizacji umowy zawartej na odległość rozpoczyna się z chwilą dostarczenia Urządzenia do Best Mobile.

4.4.3. Jeżeli wskazana we wzorze zlecenia wartość wynagrodzenia Best Mobile przekracza kwotę 150 zł, Best Mobile na własny koszt i ryzyko odbiera Urządzenie od klienta i dokonuje jego odesłania po wykonaniu umowy.

4.4.4. Jeżeli wskazana we wzorze zlecenia wartość wynagrodzenia Best Mobile nie przekracza kwoty 150 zł Klient może dostarczyć Urządzenie na własny koszt i ryzyko do Best Mobile bądź zlecić transport do Serwisu od serwisu do Klienta Best Mobile za dodatkowa odpłatnością 35 zł. W przypadku wyboru dostawy we własnym zakresie odpowiedzialność za dostarczenie urządzenia spoczywa na Kliencie oraz na firmie transportowej, której Klient powierzył doręczenie przesyłki. W razie widocznego uszkodzenia przesyłki, Best Mobile sporządzi odpowiedni protokół w obecności osoby doręczającej paczkę. Jeżeli uszkodzenie zostanie wykryte dopiero po otwarciu przesyłki, Best Mobile natychmiast poinformuje o tym fakcie Klienta.

      1. Best Mobile zapewnia odpowiednie zabezpieczenie urządzenia na czas transportu oraz ubezpiecza przesyłkę do kwoty 500,00 złotych w cenie usługi. Za dodatkową opłatą, Klient jest uprawniony do podwyższenia kwoty ubezpieczenia. W razie widocznego uszkodzenia przesyłki, Klient powinien sporządzić odpowiedni protokół w obecności osoby doręczającej paczkę. Jeżeli uszkodzenie zostanie wykryte dopiero po otwarciu przesyłki, Klient powinien bezzwłocznie o tym fakcie poinformować Best Mobile.

Zlecenia zwiększonego ryzyka, niemożność wykonania naprawy

      1. Próba naprawy urządzenia po ingerencji cieczy niesie ze sobą ryzyko uszkodzenia innych elementów urządzenia. W takiej sytuacji Best Mobile nie odpowiada za uszkodzenia innych elementów urządzenia. Klient zlecając naprawę urządzenia po ingerencji cieczy oświadcza, iż przyjmuje ryzyko, że odbierze Urządzenie w stanie pogorszonym ze względu na postępujące zniszczenia i nie będzie z tego tytułu wysuwał roszczeń wobec Best Mobile.

      1. Zlecając naprawę Urządzenia z widocznymi uszkodzeniami mechanicznymi Klient oświadcza, iż przyjmuje ryzyko pogorszenia stanu uszkodzonych elementów Urządzenia będącego wynikiem podjętych przez Best Mobile z należytą starannością czynności w celu realizacji przedmiotu umowy.

      1. W przypadku, w którym w toku realizacji Umowy ujawni się konieczność wykonania dodatkowych czynności, których nie dało się przy zachowaniu należytej staranności przewidzieć na etapie przygotowania wzoru Zlecenia, Best Mobile poinformuje o tym Klienta, wskazując mu zakres koniecznych do realizacji prac oraz ich szacunkowy, maksymalny koszt. Wykonanie czynności dodatkowych może nastąpić po zatwierdzeniu ich przez Klienta. Best Mobile może wstrzymać się z realizacją Umowy, do czasu zatwierdzenia przez Klienta czynności dodatkowych.

      1. W przypadku odmowy Klienta wykonania czynności dodatkowych, gdy ich wykonanie jest konieczne dla prawidłowej realizacji Umowy, Best Mobile jest uprawniony do odstąpienia od Umowy z zachowaniem prawa do Wynagrodzenia za czynności zrealizowane do dnia odstąpienia oraz za wykorzystane w toku naprawy części, niezbędne do realizacji zlecenia w pierwotnym zakresie. Prawo odstąpienia może zostać wykonane przez Best Mobile w terminie 7 dni od dnia uzyskania od Klienta informacji o odmowie wykonania czynności, o których mowa w niniejszym punkcie.

      1. Jeżeli po zawarciu Umowy ujawni się okoliczność, której Best Mobile nawet z zachowaniem należytej staranności nie mógł przewidzieć przy przygotowaniu wzoru Zlecenia, a która uniemożliwia należyte wykonanie Umowy, taka jak w szczególności dodatkowa usterka o nieznanej przyczynie, niemożliwa do wykrycia pomimo szczegółowej diagnostyki Urządzenia, Best Mobile poinformuje o tym Klienta i będzie uprawniony do odstąpienia od umowy w terminie 7 dni od dnia poinformowania klienta o przyczynie niemożności realizacji umowy. Pomimo odstąpienia od umowy Best Mobile jest uprawnione do wynagrodzenia za czynności zrealizowane do dnia odstąpienia oraz wykorzystane w toku naprawy części, niezbędne do realizacji zlecenia w pierwotnym zakresie.

6. Wynagrodzenie

6.1. Wynagrodzenie z tytułu realizacji Umowy jest ustalane indywidualnie i wskazywane jest we wzorze zlecenia.

6.2. Wynagrodzenie płatne jest w dniu odbioru Urządzenia, a w przypadku umów zawieranych na odległość, po poinformowaniu Klienta o wykonaniu umowy przez Best Mobile, na podstawie paragonu lub faktury wystawionych przez Best Mobile. W przypadku opóźnienia się przez Klienta z odbiorem Urządzenia, Wynagrodzenie staje się wymagalne po upływie 5 dni roboczych od poinformowania klienta o wykonaniu umowy przez Best Mobile.

6.3. Części zamontowane w ramach Umowy pozostają własnością Best Mobile do momentu uregulowania Wynagrodzenia przez Klienta.

7. Odpowiedzialność



7.1. Best Mobile może powierzyć realizację Umowy w całości lub w części osobie trzeciej bez konieczności uzyskania uprzedniej zgody Klienta.

7.2. W przypadku Klienta niebędącego Konsumentem, Strony wyłączają rękojmię za wady.

7.3. Uprawnienia Konsumenta z tytułu rękojmi określają przepisy Kodeksu Cywilnego oraz ustawy o Prawach konsumenta.

7.3.1. Reklamacja może być zgłoszona w dowolnej formie, na adres Best Mobile wskazany w punkcie 1.2 niniejszego regulaminu lub za pośrednictwem wiadomości e-mail.

7.3.2. Reklamacje mogą być też składane bezpośrednio w Serwisie lub innym lokalu handlowym należącym do Best Mobile. W takim przypadku pracownik Best Mobile dostarczy Klientowi formularz reklamacji do wypełnienia.

7.3.3. Składając Reklamację, Klient jest zobowiązany: 1) podać imię, nazwisko lub nazwę firmy, adres korespondencyjny lub adres e-mail służący do korespondencji w toku postępowania reklamacyjnego, 2) określić usługę reklamowaną, 3) podać przyczynę reklamacji, 4) określić żądanie reklamacji, 5) złożyć podpis pod reklamacją.

7.3.4. Niepodanie przez Klienta informacji, o których mowa w pkt. 7.3.3. lub jej niepodpisanie, uniemożliwia rozpatrzenie reklamacji.

7.3.5. Korespondencja mailowa, wysyłana przez Best Mobile na podany przez Klienta adres e-mail oraz wysyłana przez Klienta na adres e-mail Best Mobile, jest równoważna z korespondencją dokonywaną na piśmie.

7.3.6. Warunkiem formalnym reklamacji jest umożliwienie Best Mobile niezwłocznego zapoznania się z Urządzeniem, którego dotyczy reklamowana usługa, w tym w szczególności, przesłanie Urządzenia na adres Serwisu lub dostarczenie Urządzenia do Serwisu.

7.3.8. Reklamacja klienta zostanie rozpatrzona w terminie 14 dni od daty doręczenia reklamacji i Urządzenia, którego dotyczy reklamacja.

8. Dane osobowe

8.1. Udostępniając wzór Zlecenia, Best Mobile określa dane osobowe Klienta, których podanie jest niezbędne w celu realizacji Umowy. Podanie danych osobowych jest dobrowolne. Odmowa podania danych osobowych może skutkować jednak niemożnością prawidłowej realizacji Umowy.

8.2. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 RODO PIM informuje, że:

8.2.1. Administratorem danych osobowych Klienta jest Best Mobile adres … (tel.:

……………….., e-mail:);

8.2.2. Dane osobowe Klienta przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 pkt b) i c) RODO tj. w celu wykonania Umowy oraz wykonania ciążących na Best Mobile obowiązków rachunkowo-księgowych, a także w celu promowania działalności Best Mobile i utrzymywania przez Best Mobile kontaktu z Klientem;

8.2.3. Odbiorcą danych osobowych Klienta będą:

8.2.3.1. zewnętrzne biuro księgowe prowadzące dla Best Mobile dokumentację rachunkowo-kadrową;

8.2.3.2. zewnętrzny podmiot prowadzący obsługę informatyczną Best Mobile;

8.2.3.3. odbiorcy uprawnieni z mocy prawa do ich otrzymania.

8.3. Dane osobowe Klienta nie będą poddawane profilowaniu, ani też nie będą wysyłane do krajów trzecich (tj. poza Europejski Obszar Gospodarczy) lub organizacji międzynarodowej.

8.4. Dane osobowe Klienta będą przechowywane przez okres obowiązywania Umowy oraz w ciągu 5 (pięciu) lat od dnia jej rozwiązania lub wygaśnięcia.

8.5. Klient posiada prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem (o ile prawo takie przysługuje mu na podstawie przepisów prawa).

8.6. Klient ma prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna, iż przetwarzanie danych osobowych jego dotyczących narusza przepisy RODO.

9. Postanowienia końcowe

9.1. Prawa i obowiązki Klienta oraz Best Mobile wynikające z Regulaminu podlegają prawu

polskiemu.

9.2. Powołane w Regulaminie bez bliższego oznaczenia numery punktów (pkt) oznaczają odpowiednie jednostki redakcyjne Regulaminu.

9.3. Wszystkie zawiadomienia i inne informacje, które są wymagane bądź dozwolone przez niniejszą Umowę będą dokonywane telefonicznie za pośrednictwem wiadomości sms, e-mailowo bądź pisemnie, na adresy Stron wskazanych w treści Zlecenia, w sposób wskazany w treści zlecenia.

9.4. Rozstrzyganie ewentualnych sporów powstałych pomiędzy Best Mobile, a Klientem, który jest Konsumentem, zostaje poddane sądom właściwym zgodnie z postanowieniami właściwych przepisów Kodeksu postępowania cywilnego.

9.5. Rozstrzyganie ewentualnych sporów powstałych pomiędzy Best Mobile, a Klientem, który nie jest Konsumentem, zostaje poddane sądowi właściwemu ze względu na adres wskazany w pkt 1.2. Regulaminu.

9.6. Wszystkie osoby mogą uzyskać dostęp do Regulaminu w każdym czasie za pośrednictwem linku zamieszczonego na stronie: www.lombardszczecin.pl , skopiować treść do pliku lub pobrać w formacie .pdf oraz wydrukować.

9.7. Jeżeli jakiekolwiek z postanowień Regulaminu jest niezgodne z przepisami powszechnie obowiązującymi, zastępuje się je przepisami powszechnie obowiązującymi najbardziej zbliżonymi do zastępowanego postanowienia Regulaminu.

9.8. W sprawach nieuregulowanych w Regulaminie mają zastosowanie przepisy Kodeksu Cywilnego, przepisy Ustawy o prawach Konsumenta oraz inne właściwe przepisy prawa polskiego.

Potrzebna pomoc?

  • +48 888 884 888
  • Email: bestmobilesklep@gmail.com

Best Mobile. Telefony, serwis, akcesoria

Best Mobile to dynamicznie rozwijająca się firma, oferująca szeroki wybór nowoczesnych telefonów komórkowych, profesjonalny serwis urządzeń mobilnych oraz bogaty asortyment akcesoriów GSM. Dzięki doświadczeniu i pasji do technologii, firma zapewnia klientom nie tylko najwyższej jakości sprzęt, ale także fachową pomoc w przypadku usterek i awarii. W ofercie znajdują się zarówno najnowsze modele smartfonów, jak i sprawdzone urządzenia w atrakcyjnych cenach, co pozwala sprostać oczekiwaniom nawet najbardziej wymagających użytkowników.

Serwis Best Mobile wyróżnia się szybkim czasem realizacji napraw, konkurencyjnymi cenami oraz indywidualnym podejściem do każdego zlecenia. Zespół doświadczonych techników korzysta z nowoczesnego sprzętu diagnostycznego, co gwarantuje precyzyjne wykrycie i usunięcie usterek. Dodatkowo, firma oferuje szeroką gamę akcesoriów, takich jak etui, szkła ochronne, ładowarki czy słuchawki, które zwiększają komfort użytkowania urządzeń mobilnych. Best Mobile to miejsce, gdzie nowoczesna technologia łączy się z profesjonalizmem i dbałością o potrzeby klienta.